Blog

Skuteczny doradca

Ile kosztują błędy w marketingu?

Ile kosztują błędy w marketingu?

18.03.2021, Money Run

Jeśli oglądaliście nasze szkolenie ”Ile kosztują błędy w marketingu”, to na pewno pamiętacie wzmiankę o błędach zamienionych w reklamę, a także przykłady odpowiadania na opinie. Chcemy podsumować tą jedną z BARDZO ważnych kwestii, jaką jest właśnie opiniowanie, ponieważ właśnie dzięki niemu możemy utrzymać zaufanie z naszymi klientami i zdobyć nowych.

1. Staraj się odpowiadać na każdy komentarz! Oczywiście, im większa działalność, tym więcej opinii i komentarzy, i mniejsza możliwość odpowiadania na wszystkie. Jednak jest to bardzo ważne, bo między innymi tak pokazujemy swoją aktywność w Internecie i by klient wiedział, że Ci zależy.

2. Nie usuwaj negatywnych opinii. Wiele osób nie radzi sobie z krytyką, która jest niestety bardzo powszechna w Internecie. Jednak po usunięciu takich komentarzy problem nie zniknie, a może wręcz narosnąć. W odpowiedzi na negatywną opinię postaraj się dokładnie wytłumaczyć i rozwiać wszelkie wątpliwości komentującego. Nie pozwól sobie tutaj na wybuch emocjonalny i nie obrażaj danej osoby lub nie wytykaj jej błędów – z naszego doświadczenia wiemy, że nie przynosi to dobrego efektu. 

3. Nie wstydź się poprosić o opinię. Około 60% zadowolonych klientów nie dodaje opinii, ponieważ nawet nie wie, że może to zrobić bądź po prostu o tym zapomina. Postaraj się zawsze w delikatny sposób poinformować klienta o takiej możliwości. 

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Podziel się wiedzą:

Przeczytaj lub Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

We are glad you have chosen to leave a comment. Please keep in mind that comments are moderated according to our comment policy.